سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://MAHDIFARZI.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه

 

Google Chrome  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/5/10 ] [ 8:3 صبح ] [ مهدی ] [ نظرات () ]

 

Mozilla Firefox 14.0 Final

  آخرین نسخه از مرورگر وب محبوب فایرفاکس می باشد که اخیرا منتشر شده است.‏ این مرورگر به صورت کامل از HTML5 پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید فایرفاکس برای مدیریت ساده‌ تر تب ها و پنجره ها ارتقا فوق العاده ای داشته است و اکنون در این نسخه شما ابزار های مختلفی را برای استفاده ساده‌تر و مؤثرتر از مرورگر در طول وبگردی خواهید داشت. ‏ ارایه صفحات پر بازدید توسط کاربران، هنگام باز کردن تب جدید و دسترسی به صفحات تاریخچه، بوکمارک و تنظیمات به صورت HomePage از ویژگی های جدید این نرم افزار می باشد.

همچنین نسخه جدید این نرم افزار از قابلیت سرچ گوگل با پشتیبانی از HTTPS، پشتیبانی از اجرای تمام صفحه در سیستم های مک Mac OS X Lion، قابلیت بارگذاری پلاگین ها تنها با یک کلیک و "نوار خارق العاده" جهت تکمیل آدرس سایت ها برخوردار است. بخش بررسی هویت سایت جهت جلوگیری از اتصال های SSL نیز در نسخه جدید بهبود یافته است.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/5/10 ] [ 7:56 صبح ] [ مهدی ] [ نظرات () ]

 

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از هزاران کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد. IDM سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/5/10 ] [ 7:49 صبح ] [ مهدی ] [ نظرات () ]

 

 

Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/5/10 ] [ 7:39 صبح ] [ مهدی ] [ نظرات () ]

 

با توجه محدودیت هایی که در سرویس های اینترنت پرسرعت در کشورمان وجود دارد ، داشتن مدیریت صحیح بر میزان استفاده از اینترنت و حجم ترافیک مصرفی یکی از مهم ترین مواردی است که باید برای صرفه جویی در هزینه ها به آن توجه داشت. نرم افزار فارسی Persian Network Status با فراهم آوردن محیطی ساده ، امکانات بسیار مناسبی را در این زمینه در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید همواره از میزان دقیق حجم ترافیک صرفی خود مطلع شوید. همچنین می توانید با انجام تنظیمات مربوطه در نرم افزار ، در صورت رسیدن به حجمی خاص هشداری مبنی بر استفاده بیش از حد را از نرم افزار دریافت کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید  دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
[ سه شنبه 91/5/10 ] [ 7:27 صبح ] [ مهدی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ


استخاره آنلاین با قرآن کریم

امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 309070

پیغام ورود و خروج

کد نمایش آی پی

کد نمایش آی پی


IranSkin go Up